perjantai 28. maaliskuuta 2008

Lupaus tulevaisuudesta

Jo kaksi vuorokautta jatkunut ulosteeton kausi sai vihdoin päätöksensä kerettyäni kotiin päivän riennoista. Itse tapahtuma oli normaali "kotiintulokakka", rauhallisesti vaatteet naulakkoon ja vessaan. Pientä heruttelua joutui tekemään ennen kuin suolikaasun avustuksella ensimmäinen pökäle suostui tipahtamaan. Seuraava kaveri syöksyikin jo raketin lailla vesilukon uumeniin.

Pyyhkimisen aikana suoleni jo ilmaisi, ettei tässä ollut vielä kaikki, vaan lähitulevaisuudessa on samanlaista luvassa. Uloste oli jälleen tahmaista kuin hattara ja osa jäikin koristamaan vetämisen jälkeenkin valtaistuimen seiniä.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

LEMPIBLOGINI MUN!<3 Miksei tänne oo kirjoteltu 5 vuoteen :( oon jo kuukaudet käynyt joka viides minuutti tarkistamassa että joko ois päivitystä tullu mutta eipä oo :/ Pilaat mun elämän ku oon niin riippuvainen tästä blogista!! Mikset postaaaaaa!!:::(((

Anonyymi kirjoitti...

Itsekin olen miettinyt, miks ei postauksia ole tullut 8 vuoteen?! Näitä on mukava aina silloin tällöin vessassa lukea ja samaistua kakan laatuihin! Lisää postauksia! :)